Saturday, February 7, 2009

UNIMAS's games


arini, i'm too tired coz bermulanya sukan antara kolej-kolej kediaman di UNIMAS. Bertempat di mini stadium kota samarahan, sarawak. I've been volunteer for kolej kediaman allamanda. my job is..... try to help felo of allamanda college to manage all the athletes like their number, their sports programme, their drink and food, taking care of their belongings and etc. this is my first time as a volunteer sebab sblm ni aku yg menjadi atlit.

lets flashback 7 or 8 years ago, utk acara olahraga... aku masuk 100m (emas), 4x100m (emas), 200m (emas) and lompat tinggi (emas)... and the most best memory is... aku mendapat anugerah olahragawati. tp utk sukan unimas kali ni, aku x menyumbangkan apa-apa dalam acara olahraga coz aku da lama x berlari dan nampaknya macam da bersara dari dunia olahraga. ngeee... semput!! semput!!.. quit palapes pun sebab malas da nak lari. huhu... ssyyhhhh!!!!....

but then, memandangkan aku penah juga mewakili skolah lam acara badminton, bola tampar n bola jaring... so, aku pun menyumbangkan tenaga aku dalam acara-acara tersebut nanti (starting next week maybe). hopefully i'll get something utk acara-acara tu. aamin...


:: maybe bila aku bila semenanjung, i'll try to capture all my medals that i got.
:: sory coz there's no pic from today's event coz i don't have a digital camera

No comments: