Sunday, February 8, 2009

olahraga hari ke-2

hari ini seperti biasa aku menjadi sukarelawan bagi kolej allamanda untuk hari ke-2. But something happened today coz aku diminta utk masuk acara 4x400m wanita sebab tiada penyertaan dari kolej. felo yg bertugas menyuruh aku masuk acara tersebut. hmm, aku selalunya masuk acara short distance. x pernah lagi masuk acara long distance. donno la aku boleh lari ke x. 400m means aku kene lari satu pusingan seluruh padang perlumbaan tuh. wahhh... padang tu sangat besar hokey..!!...

tp aku sahut cabaran itu utk membantu kolej. tp alhamdulillah, berkat usaha kami semua...kami berjaya merangkul pingat gangsa walaupun pemilihan pemain utk acara tersebut dilakukan di saat2 akhir. Aku yang jadi bidan terjun pun x sangka akan menyumbang satu pingat utk kolej allamanda. yeyyy!!!....

Ok, secara keseluruhannya pertandingan olahraga antara kolej-kolej kediaman... kolej kenanga mendapat tempat pertama (8 emas), kolej cempaka tempat kedua (6 emas) dan kolej allamanda tempat ketiga (5 emas)....


:: pingat gangsa yg menjadi kenangan utk aku di UNIMAS ::

apa yg aku dpt utk 2 hari pertandingan olahraga antara kolej-kolej kediaman unimas ialah:
- new experience as a volunteer
- new friends
- self confident
- medal
- certificate
- cop kolej
- free food and drinks (hehe)


No comments: