Monday, March 2, 2009

perihal exam

ari sabtu...aku pegi lawan mcm biasa...pagi keta ok..tghari aku gi carwash..then masa nak alihkan keta ke bahagian sebelah..keta aku xle start... ahhh sudahhh!!!.... pastu nasib baik next to da carwash adalah workshop.. so, mereka pun dtg la membantu.. da la aku ada game pulak kul 2... aihee... derang try itu try ini...idupla semula enjin keta... pastu aku blk bilik lam kul 1... ptg tuh keta ok lagi...

pastu tibe2 masa aku da sampai kolej (after game)... aku jln2 jap...pastu aku ingat nak kuar jap.. skali keta aku xle start lagi.... da la aku ada exam kat kampus timo which is mmg jauh la coz aku duduk di kamppus barat. pengangkutan utama ke sana cuma bas...aku pun try2 itu try2 ini. x bole jugak... masa tuh kul 5.30 da.. pastu aku call mekanik yg sblh carwash td..nasib baik aku de mintak bisnes card derang. then..punya la lama aku tunggu coz dia sesat lam unimas.aihee..besar sgt ke unimas nih...

x lama lepas tuh, dia sampai...dia try itu try ini...bukak itu bukak ini... idupla enjin keta aku pada pukul 7.20mlm... aku ada beberapa min lagi nak bersiap sblm nak pegi exam. aku siap2...lam 7.45 aku pun nak gerak la...skali apa tau!!! keta aku xle start lagiii!!! hampagas cam ayam telur itik betul!!!.. td ok...time2 aku nak exam ni la...keta leh wat hal last minit...da la xde bas da nak kesana time nih... aku pun call membe2 tanye sape2 yg ada keta or moto...aku da desperate sgt ni...janji aku lepas sampai kampus timo cukup la..sape2 pun aku belasah ajer..


nasib baik ada membe class aku...kawan kepada roomate dia ada moto.. aku ckp, x kisahla... jam da kul 8... da la lecturer aku da bagi warning sblm tuh...BE PUNCTUAL OK!!!.. ahh sudahhhh... pastu yg mamat tuh datang lam kul 8 lebih sket la...aku pun lega..alhamdulillah la..at least aku ada transport gi sana.... walaupun aku x kenal mamat tuh...tawakkal ajela....janji aku dpt gi exam...

No comments: