Monday, March 2, 2009

allamanda volleyball team

saturday n sunday adalah hari yg memenantkan..buttt... pasukan aku yg mewakili utk kolej allamanda dpt naib juara dlm acara bola tamparrrr!!!! yeyyyyy!!!!!.... actually perlawanan ari sabtu ktorg naib johan kumpulan b..(2 menang 1 kalah) so, ari ahad ktorg lawan dgn johan kumpulan a. tp yg bestnyer, lawan ngan johan kumpulan a...kami menang. so, kami dpt mara ke final. team yg satu lagi pun, naib johan kumpulan a lawan dgn johan kumpulan b...yg naib johan tuh yg menang.

wow!! very unexpected rite. both team which is the naib johan kumpulan dpt masuk final (set penentuan juara)... utk semi final, kami main rubber set. sblm rubber set..ktorg kene double game, 26-26 (1+1)..mmg sengit!!..for the final game..saingan mmg sengit gila. ktorg main rubber set jugak.. kalah tipis lagi.... 15-16... tp its ok la...berbaloi... puas ati....mmg penat...2 permainan yg sgt lama...

yg lagi puas ati...i'm playing when i'm in pain. masa semi final, tangan aku dua2 belah da bengkak. so, pasukan medic da sapu ubat n dua-dua tgn aku di balut dgn bandage. utk game kedua, masa training aku da x bley nak tangkap bola n serve coz it's goin to be more pain. but then, the team spirit makes me forget about the pain.

rugi bah, suda main habis-habisan masa semi final, tp x berjuang masa final. lagipun aku rasa aku masih boleh bertahan. lagipun aku antara pemain2 utama. jd, tanggungjawab aku besar utk pasukan. then masa final mmg hanya Tuhan yg tahu mcmana aku tahan sakit kedua belah tangan aku yg semakin membengkak. alhamdulillah, aku berjaya bertahan sampai ke akhir permainan. mmg best! it's really worth it!!....

alamanda!!!! aokkkkkkkk!!!! alamannnndaaaa!!!!!!!!!! gambbbirrrrr!!!!!!!

:: it's not my hand ok. dont hef camera to capture it.. lgpun tgn aku ngan bandage da jd cam bendera phg da. padan muke..sape suh main tgh panas pakai t-shirt lengan pendek::

:: dan aku diminta memberi nama, no kad matrik dan no tel utk pemilihan wakil unimas, sukan masum nanti (tahun ni aku rasa nya di uum kedah kot).....


blk bilik, tgn aku mmg da gile2 punya bengkak dan lebam. da la keta aku problem. x tau napa... ceritanya begini...to be continue....



No comments: