Saturday, March 28, 2009

hari ini hari jumaat

ok...what i've done for today... wake up early in the morning and almost overslept and miss my early presentation. fuhhh!!! Thank God!!!.... but then...akhirnya aku sempat masuk class kul 8pagi n prepare a bit for our final presentation for tmx which is website group presentation. kalo diiimbas kembali, mmg giler ar proses membuatnya..

kul 2 pagi aku install dreamweaver (sebab sblm tuh aku kene take part utk jaga registration event kolej allamanda.. pastu ada meeting/post motem sampai pagi)..pastu kul 2 pagi tu jugak aku kene explore coz aku da lama x pakai dreamweaver utk buat website...mmg lupa la sume tools2 lam tuh. n waktu tuh jugak create layout sume. otak da jem da. ekceli ktorg kene buat faculty website. group ngan dak animasi..tp derang pun x pandai pakai software tuh.. so..nak xnak aku la kene berusaha mengexplore mende alah tuh sendiri... gerakan berani mati punya wat keje..huhuhu....

da la dlm masa yg sama aku bz jugak minggu tuh dgn menjadi saketeriat event allamanda utk bahagian aktiviti. tuh pun aku terskip xtvt pagi sebab aku wat website tuh semalaman sampai ke pagi. giler ar...mata jem x tido. tp hasilnya mmg memuaskan ati walaupun aku sorg buat semalaman.

latihan volleyball masih seperti biasa setiap petang isnin, rabu dan jumaat. byk skill baru aku pelajari.. skang dlm proses belajar spiking. mmg syok. kdg2 kalo aku free...aku gi tgk budak final year assessment kat bilik seminar. tgkla derang presentation, artwork derang.. sume lecturer hentam derang...mcm2 la...saje je rajin menjadi pemerhati x bertauliah..hehehe... amik note sket2 apa yg lecturer nak atau xnak.... just utk information masa depan...hiksss...agak menakutkan gak tgk sessi hentam menghentam antara lecturer n student. masing2 nak pertahankan pendapat n idea masing2...


------------------------------------------------------------------------------------------------

arini lepas abis presentation... aku lepak ngan budak muzik jap mkn pagi... sharon n july. aku rapat ngan derang since ktorg sama group lam hubungan etnik.. tp ktorg x sama group lam tmx coz time tuh x kenal lagi derang. dua2 budak sabah. yg july tuh sama sukan vollyball ngan aku. then derang ajak join derang gi praktis kat studio muzik....derang ada concert next month. wahhh!!! 1st time nih masuk studio muzik... byk ler instrument aku main. july la.. mcm2 dia ajar aku. sampai aku da penin tgk music note derang tuh.

july ni major in violin n sharon lak major in chelo. aku lak...hanya seronok bermain piano...hehehe.... best gak... nak main drum x pandai... pukul ajer mcm2 bunyi ader... time aku main violin...wahh, nyaring telinga beb.. kuat gile bunyi dier. main gitar lagila... melencong bunyinyer... tp sonok ar tgk derang praktis... nak menghapal note piano pun penin.. baru main pakai tangan sebelah kanan.. kalo gabung ngan sebelah kiri..lagila penin... hikss...

walaupun arini aku agak x cukup tido...tp perjalanan hari ni tetap best...

No comments: